Όμιλοι που λειτουργούν κατά το σχολικό έτος 2022-23

Προγραμματισμός "Έξυπνων" Φορητών Συσκευών με App Inventor
Προγραμματισμός "Έξυπνων" Φορητών Συσκευών με App Inventor

Ονοματεπώνυμο καθηγητή: Καλλιάρας Κωνσταντίνος, ΠΕ86 (Πληροφορικής)
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται ο όμιλος: Α, Β, Γ Γυμνασίου
Ώρες ανά εβδομάδα: 2

Περιγραφή: Ο προτεινόμενος όμιλος εντάσσεται στη θεματική των νέων τεχνολογιών. Οι φορητές συσκευές αποτελούν μέρος της καθημερινότητας για τους περισσότερους ανθρώπους. Πολλοί από εμάς τις χρησιμοποιούμε για λόγους που σχετίζονται με την επικοινωνία, την πληροφόρηση τη διασκέδαση ή την εκπαίδευση. Όπως συμβαίνει και με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, η λειτουργία των φορητών συσκευών απαιτεί το Υλικό (Hardware) και το Λογισμικό (Software) με άλλα λόγια τις εφαρμογές (applications). Πώς όμως φτιάχνονται οι εφαρμογές αυτές; Απαιτούνται άραγε εξειδικευμένες γνώσεις και εργαλεία για να δημιουργηθούν;
Η λειτουργία του προτεινόμενου ομίλου «Προγραμματισμός φορητών συσκευών» αποσκοπεί αρχικά σε μια πρώτη γνωριμία με τον κόσμο των φορητών συσκευών και των εφαρμογών τους, έτσι ώστε οι μαθητές να αναγνωρίσουν τις δυνατότητές τους αλλά και τον τρόπο αξιοποίησής τους. Στο πλαίσιο της λειτουργίας του ομίλου οι μαθητές θα μάθουν να αναγνωρίζουν πίσω από μια εφαρμογή το πρόβλημα που αυτή καλείται να επιλύσει και τις απαιτήσεις του. Η δημιουργία εφαρμογών για φορητές συσκευές είναι απόλυτα συνυφασμένη με την επίλυση προβλήματος, η οποία μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη υπολογιστικής σκέψης που είναι και ο βασικός σκοπός της λειτουργίας του ομίλου.
Μέσα από τις δραστηριότητες που θα σχεδιαστούν θα καταβληθεί προσπάθεια ώστε οι μαθητές να καλλιεργήσουν δεξιότητες ανάλυσης και καταγραφής των απαιτήσεων ενός προβλήματος αλλά και δεξιότητες μεθοδολογικού χαρακτήρα για τη σχεδίαση και την υλοποίηση της λύσης κάθε προβλήματος.
Επίσης μέσα από τις δραστηριότητές του ομίλου θα επιχειρηθεί μια πρώτη εξερεύνηση του πεδίου που δημιουργεί η σύγκλιση διαφορετικών τεχνολογιών, με τη δημιουργία εφαρμογών που συνδυάζουν τεχνολογία φορητών συσκευών και αυτοματισμών Arduino.

Ονοματεπώνυμο καθηγητή: Καλλιάρας Κωνσταντίνος, ΠΕ86 (Πληροφορικής)
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται ο όμιλος: Α, Β, Γ Γυμνασίου
Ώρες ανά εβδομάδα: 2

Περιγραφή: Ο προτεινόμενος όμιλος εντάσσεται στη θεματική των νέων τεχνολογιών. Οι φορητές συσκευές αποτελούν μέρος της καθημερινότητας για τους περισσότερους ανθρώπους. Πολλοί από εμάς τις χρησιμοποιούμε για λόγους που σχετίζονται με την επικοινωνία, την πληροφόρηση τη διασκέδαση ή την εκπαίδευση. Όπως συμβαίνει και με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, η λειτουργία των φορητών συσκευών απαιτεί το Υλικό (Hardware) και το Λογισμικό (Software) με άλλα λόγια τις εφαρμογές (applications). Πώς όμως φτιάχνονται οι εφαρμογές αυτές; Απαιτούνται άραγε εξειδικευμένες γνώσεις και εργαλεία για να δημιουργηθούν;
Η λειτουργία του προτεινόμενου ομίλου «Προγραμματισμός φορητών συσκευών» αποσκοπεί αρχικά σε μια πρώτη γνωριμία με τον κόσμο των φορητών συσκευών και των εφαρμογών τους, έτσι ώστε οι μαθητές να αναγνωρίσουν τις δυνατότητές τους αλλά και τον τρόπο αξιοποίησής τους. Στο πλαίσιο της λειτουργίας του ομίλου οι μαθητές θα μάθουν να αναγνωρίζουν πίσω από μια εφαρμογή το πρόβλημα που αυτή καλείται να επιλύσει και τις απαιτήσεις του. Η δημιουργία εφαρμογών για φορητές συσκευές είναι απόλυτα συνυφασμένη με την επίλυση προβλήματος, η οποία μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη υπολογιστικής σκέψης που είναι και ο βασικός σκοπός της λειτουργίας του ομίλου.
Μέσα από τις δραστηριότητες που θα σχεδιαστούν θα καταβληθεί προσπάθεια ώστε οι μαθητές να καλλιεργήσουν δεξιότητες ανάλυσης και καταγραφής των απαιτήσεων ενός προβλήματος αλλά και δεξιότητες μεθοδολογικού χαρακτήρα για τη σχεδίαση και την υλοποίηση της λύσης κάθε προβλήματος.
Επίσης μέσα από τις δραστηριότητές του ομίλου θα επιχειρηθεί μια πρώτη εξερεύνηση του πεδίου που δημιουργεί η σύγκλιση διαφορετικών τεχνολογιών, με τη δημιουργία εφαρμογών που συνδυάζουν τεχνολογία φορητών συσκευών και αυτοματισμών Arduino.

Ονοματεπώνυμο καθηγητή: Καλλιάρας Κωνσταντίνος, ΠΕ86 (Πληροφορικής)
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται ο όμιλος: Α, Β, Γ Γυμνασίου
Ώρες ανά εβδομάδα: 2

Περιγραφή: Ο προτεινόμενος όμιλος εντάσσεται στη θεματική των νέων τεχνολογιών. Οι φορητές συσκευές αποτελούν μέρος της καθημερινότητας για τους περισσότερους ανθρώπους. Πολλοί από εμάς τις χρησιμοποιούμε για λόγους που σχετίζονται με την επικοινωνία, την πληροφόρηση τη διασκέδαση ή την εκπαίδευση. Όπως συμβαίνει και με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, η λειτουργία των φορητών συσκευών απαιτεί το Υλικό (Hardware) και το Λογισμικό (Software) με άλλα λόγια τις εφαρμογές (applications). Πώς όμως φτιάχνονται οι εφαρμογές αυτές; Απαιτούνται άραγε εξειδικευμένες γνώσεις και εργαλεία για να δημιουργηθούν;
Η λειτουργία του προτεινόμενου ομίλου «Προγραμματισμός φορητών συσκευών» αποσκοπεί αρχικά σε μια πρώτη γνωριμία με τον κόσμο των φορητών συσκευών και των εφαρμογών τους, έτσι ώστε οι μαθητές να αναγνωρίσουν τις δυνατότητές τους αλλά και τον τρόπο αξιοποίησής τους. Στο πλαίσιο της λειτουργίας του ομίλου οι μαθητές θα μάθουν να αναγνωρίζουν πίσω από μια εφαρμογή το πρόβλημα που αυτή καλείται να επιλύσει και τις απαιτήσεις του. Η δημιουργία εφαρμογών για φορητές συσκευές είναι απόλυτα συνυφασμένη με την επίλυση προβλήματος, η οποία μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη υπολογιστικής σκέψης που είναι και ο βασικός σκοπός της λειτουργίας του ομίλου.
Μέσα από τις δραστηριότητες που θα σχεδιαστούν θα καταβληθεί προσπάθεια ώστε οι μαθητές να καλλιεργήσουν δεξιότητες ανάλυσης και καταγραφής των απαιτήσεων ενός προβλήματος αλλά και δεξιότητες μεθοδολογικού χαρακτήρα για τη σχεδίαση και την υλοποίηση της λύσης κάθε προβλήματος.
Επίσης μέσα από τις δραστηριότητές του ομίλου θα επιχειρηθεί μια πρώτη εξερεύνηση του πεδίου που δημιουργεί η σύγκλιση διαφορετικών τεχνολογιών, με τη δημιουργία εφαρμογών που συνδυάζουν τεχνολογία φορητών συσκευών και αυτοματισμών Arduino.

Εργαστήρι καλλιέργειας του λόγου, της κριτικής και δημιουργικής σκέψης
Εργαστήρι καλλιέργειας του λόγου και της κριτικής και δημιουργικής σκέψης

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Καραμπατζάκη Δέσποινα (ΠΕ02), Γέρμανος Δημήτριος (ΠΕ02)
Ώρες ανά εβδομάδα: 2

Περιγραφή:Στη σημερινή κοινωνία της πληροφορίας, είναι διάχυτη η ανησυχία για την παραμέληση του Λόγου (γραπτού και προφορικού), κυρίως από τους νέους, λόγω της ιδιαίτερα στενής σχέσης τους με τις σύγχρονες ηλεκτρονικές συσκευές (κινητό, Η/Υ). Προβληματισμοί που εγείρονται σχετικά με τις συνέπειες αυτής της κατάστασης, όπως η έλλειψη συνεργασίας και η κοινωνική απομόνωση των νέων, καθιστούν αναγκαία μια προσπάθεια στήριξης και ανάπτυξης δεξιοτήτων, οι οποίες θα προωθήσουν τη ζωντανή, δημιουργική και εποικοδομητική επικοινωνία, προκειμένου να βελτιωθούν οι διαπροσωπικές σχέσεις των εφήβων και να αναπτυχθεί σε αυτούς η κουλτούρα των ενεργών πολιτών.
Βασικός σκοπός του συγκεκριμένου Ομίλου είναι η καλλιέργεια του Λόγου, της Σκέψης και της Δράσης. Με οδηγό το τρίπτυχο αυτών των εννοιών στοχεύουμε στην ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης και στην καλλιέργεια των επικοινωνιακών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών, ώστε να διατυπώνουν αποτελεσματικά και εύστοχα τις σκέψεις τους. Μέσα από μια ποικιλία δραστηριοτήτων, κυρίως βιωματικών, δίνεται έμφαση στην ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης, με στόχο την ανάπτυξη ιδεών και απόψεων σχετικά με ποικίλα θέματα στα οποία θα έχουν την δυνατότητα να τοποθετηθούν με πρωτότυπο, αυθεντικό και ελκυστικό λόγο. Οι μαθητές/τριες που θα συμμετέχουν στον Όμιλο θα έχουν την δυνατότητα μέσα από το μοίρασμα, τη συνεργασία και τη δράση να παράγουν νέες ιδέες, να τις μοιραστούν μέσα από εποικοδομητικό διάλογο και να οραματιστούν την εφαρμογή τους για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου. Τέλος, με μια ευρύτερη έννοια, το συγκεκριμένο εργαστήρι στοχεύει μέσω της καλλιέργειας του Λόγου να συμβάλει στην ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών, παρέχοντας μια ευκαιρία για την ανάπτυξη ποικίλων δεξιοτήτων ζωής, όπως η ανάπτυξη προσωπικής ταυτότητας, η αυτοπεποίθηση, η διαπροσωπική επικοινωνία, η έκφραση και η διαχείριση συναισθημάτων, η επίλυση συγκρούσεων και η αντιμετώπιση προβλημάτων.
Μέρος των δραστηριοτήτων του εργαστηρίου βασίζεται στο εγκεκριμένο από το ΙΕΠ πρόγραμμα «ΤΕΙΣΙΑΣ», Ρητορική και επικοινωνία της Β. Λουτριανάκη.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Καραμπατζάκη Δέσποινα (ΠΕ02), Γέρμανος Δημήτριος (ΠΕ02)
Ώρες ανά εβδομάδα: 2

Περιγραφή:Στη σημερινή κοινωνία της πληροφορίας, είναι διάχυτη η ανησυχία για την παραμέληση του Λόγου (γραπτού και προφορικού), κυρίως από τους νέους, λόγω της ιδιαίτερα στενής σχέσης τους με τις σύγχρονες ηλεκτρονικές συσκευές (κινητό, Η/Υ). Προβληματισμοί που εγείρονται σχετικά με τις συνέπειες αυτής της κατάστασης, όπως η έλλειψη συνεργασίας και η κοινωνική απομόνωση των νέων, καθιστούν αναγκαία μια προσπάθεια στήριξης και ανάπτυξης δεξιοτήτων, οι οποίες θα προωθήσουν τη ζωντανή, δημιουργική και εποικοδομητική επικοινωνία, προκειμένου να βελτιωθούν οι διαπροσωπικές σχέσεις των εφήβων και να αναπτυχθεί σε αυτούς η κουλτούρα των ενεργών πολιτών.
Βασικός σκοπός του συγκεκριμένου Ομίλου είναι η καλλιέργεια του Λόγου, της Σκέψης και της Δράσης. Με οδηγό το τρίπτυχο αυτών των εννοιών στοχεύουμε στην ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης και στην καλλιέργεια των επικοινωνιακών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών, ώστε να διατυπώνουν αποτελεσματικά και εύστοχα τις σκέψεις τους. Μέσα από μια ποικιλία δραστηριοτήτων, κυρίως βιωματικών, δίνεται έμφαση στην ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης, με στόχο την ανάπτυξη ιδεών και απόψεων σχετικά με ποικίλα θέματα στα οποία θα έχουν την δυνατότητα να τοποθετηθούν με πρωτότυπο, αυθεντικό και ελκυστικό λόγο. Οι μαθητές/τριες που θα συμμετέχουν στον Όμιλο θα έχουν την δυνατότητα μέσα από το μοίρασμα, τη συνεργασία και τη δράση να παράγουν νέες ιδέες, να τις μοιραστούν μέσα από εποικοδομητικό διάλογο και να οραματιστούν την εφαρμογή τους για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου. Τέλος, με μια ευρύτερη έννοια, το συγκεκριμένο εργαστήρι στοχεύει μέσω της καλλιέργειας του Λόγου να συμβάλει στην ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών, παρέχοντας μια ευκαιρία για την ανάπτυξη ποικίλων δεξιοτήτων ζωής, όπως η ανάπτυξη προσωπικής ταυτότητας, η αυτοπεποίθηση, η διαπροσωπική επικοινωνία, η έκφραση και η διαχείριση συναισθημάτων, η επίλυση συγκρούσεων και η αντιμετώπιση προβλημάτων.
Μέρος των δραστηριοτήτων του εργαστηρίου βασίζεται στο εγκεκριμένο από το ΙΕΠ πρόγραμμα «ΤΕΙΣΙΑΣ», Ρητορική και επικοινωνία της Β. Λουτριανάκη.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Καραμπατζάκη Δέσποινα (ΠΕ02), Γέρμανος Δημήτριος (ΠΕ02)
Ώρες ανά εβδομάδα: 2

Περιγραφή:Στη σημερινή κοινωνία της πληροφορίας, είναι διάχυτη η ανησυχία για την παραμέληση του Λόγου (γραπτού και προφορικού), κυρίως από τους νέους, λόγω της ιδιαίτερα στενής σχέσης τους με τις σύγχρονες ηλεκτρονικές συσκευές (κινητό, Η/Υ). Προβληματισμοί που εγείρονται σχετικά με τις συνέπειες αυτής της κατάστασης, όπως η έλλειψη συνεργασίας και η κοινωνική απομόνωση των νέων, καθιστούν αναγκαία μια προσπάθεια στήριξης και ανάπτυξης δεξιοτήτων, οι οποίες θα προωθήσουν τη ζωντανή, δημιουργική και εποικοδομητική επικοινωνία, προκειμένου να βελτιωθούν οι διαπροσωπικές σχέσεις των εφήβων και να αναπτυχθεί σε αυτούς η κουλτούρα των ενεργών πολιτών.
Βασικός σκοπός του συγκεκριμένου Ομίλου είναι η καλλιέργεια του Λόγου, της Σκέψης και της Δράσης. Με οδηγό το τρίπτυχο αυτών των εννοιών στοχεύουμε στην ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης και στην καλλιέργεια των επικοινωνιακών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών, ώστε να διατυπώνουν αποτελεσματικά και εύστοχα τις σκέψεις τους. Μέσα από μια ποικιλία δραστηριοτήτων, κυρίως βιωματικών, δίνεται έμφαση στην ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης, με στόχο την ανάπτυξη ιδεών και απόψεων σχετικά με ποικίλα θέματα στα οποία θα έχουν την δυνατότητα να τοποθετηθούν με πρωτότυπο, αυθεντικό και ελκυστικό λόγο. Οι μαθητές/τριες που θα συμμετέχουν στον Όμιλο θα έχουν την δυνατότητα μέσα από το μοίρασμα, τη συνεργασία και τη δράση να παράγουν νέες ιδέες, να τις μοιραστούν μέσα από εποικοδομητικό διάλογο και να οραματιστούν την εφαρμογή τους για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου. Τέλος, με μια ευρύτερη έννοια, το συγκεκριμένο εργαστήρι στοχεύει μέσω της καλλιέργειας του Λόγου να συμβάλει στην ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών, παρέχοντας μια ευκαιρία για την ανάπτυξη ποικίλων δεξιοτήτων ζωής, όπως η ανάπτυξη προσωπικής ταυτότητας, η αυτοπεποίθηση, η διαπροσωπική επικοινωνία, η έκφραση και η διαχείριση συναισθημάτων, η επίλυση συγκρούσεων και η αντιμετώπιση προβλημάτων.
Μέρος των δραστηριοτήτων του εργαστηρίου βασίζεται στο εγκεκριμένο από το ΙΕΠ πρόγραμμα «ΤΕΙΣΙΑΣ», Ρητορική και επικοινωνία της Β. Λουτριανάκη.

RobLab – Όμιλος εκπαιδευτικής ρομποτικής
RobLab – Όμιλος εκπαιδευτικής ρομποτικής

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μεγαρχιώτη Χριστίνα, ΠΕ86 (Πληροφορικής)
Ώρες ανά εβδομάδα: 2

Περιγραφή:Θεματική/ές που εντάσσεται ο όμιλος: ρομποτική, κατασκευές, προγραμματισμός, νέες τεχνολογίες

Ο όμιλος εκπαιδευτικής ρομποτικής συνδυάζει στοιχεία ανάπτυξης λογισμικού, τεχνητής νοημοσύνης, μηχανολογίας, μελέτης της ανθρώπινης συμπεριφοράς κλπ. και συνδέεται άρρηκτα με την εκπαίδευση STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) καθώς αξιοποιεί σε όλο της το εύρος την Τεχνολογία και τα Μαθηματικά.
Oι μαθητές, με τη χρήση επεξεργαστών, αισθητήρων, κινητήρων και δομικών στοιχείων, φτιάχνουν το δικό τους ρομπότ ενώ με το ειδικά διαμορφωμένο λογισμικό μαθαίνουν πώς να δώσουν κίνηση στις κατασκευές τους (γραφική γλώσσα προγραμματισμού) μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, αποκτώντας δεξιότητες προγραμματισμού (engineering) και επίλυσης προβλημάτων (problem solving). Συνεπώς, μέσω της τεχνολογίας της ρομποτικής τα παιδιά προετοιμάζονται για τα επαγγέλματα τους μέλλοντος καθώς καλλιεργούνται τα λεγόμενα “soft skills” όπως κριτική ικανότητα, συνεργασία, επικοινωνία και δημιουργικότητα.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μεγαρχιώτη Χριστίνα, ΠΕ86 (Πληροφορικής)
Ώρες ανά εβδομάδα: 2

Περιγραφή:Θεματική/ές που εντάσσεται ο όμιλος: ρομποτική, κατασκευές, προγραμματισμός, νέες τεχνολογίες

Ο όμιλος εκπαιδευτικής ρομποτικής συνδυάζει στοιχεία ανάπτυξης λογισμικού, τεχνητής νοημοσύνης, μηχανολογίας, μελέτης της ανθρώπινης συμπεριφοράς κλπ. και συνδέεται άρρηκτα με την εκπαίδευση STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) καθώς αξιοποιεί σε όλο της το εύρος την Τεχνολογία και τα Μαθηματικά.
Oι μαθητές, με τη χρήση επεξεργαστών, αισθητήρων, κινητήρων και δομικών στοιχείων, φτιάχνουν το δικό τους ρομπότ ενώ με το ειδικά διαμορφωμένο λογισμικό μαθαίνουν πώς να δώσουν κίνηση στις κατασκευές τους (γραφική γλώσσα προγραμματισμού) μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, αποκτώντας δεξιότητες προγραμματισμού (engineering) και επίλυσης προβλημάτων (problem solving). Συνεπώς, μέσω της τεχνολογίας της ρομποτικής τα παιδιά προετοιμάζονται για τα επαγγέλματα τους μέλλοντος καθώς καλλιεργούνται τα λεγόμενα “soft skills” όπως κριτική ικανότητα, συνεργασία, επικοινωνία και δημιουργικότητα.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μεγαρχιώτη Χριστίνα, ΠΕ86 (Πληροφορικής)
Ώρες ανά εβδομάδα: 2

Περιγραφή:Θεματική/ές που εντάσσεται ο όμιλος: ρομποτική, κατασκευές, προγραμματισμός, νέες τεχνολογίες

Ο όμιλος εκπαιδευτικής ρομποτικής συνδυάζει στοιχεία ανάπτυξης λογισμικού, τεχνητής νοημοσύνης, μηχανολογίας, μελέτης της ανθρώπινης συμπεριφοράς κλπ. και συνδέεται άρρηκτα με την εκπαίδευση STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) καθώς αξιοποιεί σε όλο της το εύρος την Τεχνολογία και τα Μαθηματικά.
Oι μαθητές, με τη χρήση επεξεργαστών, αισθητήρων, κινητήρων και δομικών στοιχείων, φτιάχνουν το δικό τους ρομπότ ενώ με το ειδικά διαμορφωμένο λογισμικό μαθαίνουν πώς να δώσουν κίνηση στις κατασκευές τους (γραφική γλώσσα προγραμματισμού) μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, αποκτώντας δεξιότητες προγραμματισμού (engineering) και επίλυσης προβλημάτων (problem solving). Συνεπώς, μέσω της τεχνολογίας της ρομποτικής τα παιδιά προετοιμάζονται για τα επαγγέλματα τους μέλλοντος καθώς καλλιεργούνται τα λεγόμενα “soft skills” όπως κριτική ικανότητα, συνεργασία, επικοινωνία και δημιουργικότητα.

Κυβερνοασφάλεια
Κυβερνοασφάλεια

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Βράντζα Ελένη, ΠΕ84
Ώρες ανά εβδομάδα: 2

Περιγραφή:Στόχος αυτού του ομίλου είναι να μάθουν οι μαθητές τις βασικές έννοιες ασφάλειας, τις διάφορες απειλές που υπάρχουν στο διαδίκτυο και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προστατέψουν τις ηλεκτρονικές τους συσκευές και τα δεδομένα τους από τους χάκερς.
Στην εποχή της πληροφορίας και των συστημάτων, όπου οι διάφοροι οργανισμοί, επιχειρήσεις αλλά και τα κράτη λειτουργούν αποθηκεύοντας κρίσιμες πληροφορίες στα συστήματά τους, το επάγγελμα της ασφάλειας δικτύων και συστημάτων είναι απολύτως απαραίτητο και κρίσιμο. Στόχος επίσης αυτού του ομίλου είναι να ενημερωθούν οι μαθητές γι’ αυτή την κατεύθυνση η οποία είναι στην αιχμή της τεχνολογίας και προσφέρει σημαντικές επαγγελματικές προοπτικές.
Οι ψηφιακές απειλές βλάπτουν την ασφάλειά των χρηστών του κυβερνοχώρου και των προσωπικών τους συσκευών, καταστρέφοντας, διαγράφοντας και υποκλέπτοντας τα δεδομένα τους. Στόχος αυτού του ομίλου είναι οι μαθητές να αναγνωρίσουν την ανάγκη της προστασίας των προσωπικών πληροφοριών στο διαδίκτυο και να μάθουν τρόπους να προστατεύουν τα δεδομένα τους και κυρίως τα προσωπικά τους δεδομένα.
Σκοπός αυτού του ομίλου είναι οι μαθητές να καλλιεργήσουν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας και να μάθουν παίζοντας τι σημαίνουν κενά ασφάλειας σε ένα σύστημα. Θα λάβουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για τον εντοπισμό, την απόκριση και την αποφυγή απειλών στον κυβερνοχώρο. Θα γνωρίσουν τα διάφορα είδη κακόβουλων λογισμικών (ιούς, worms, trojan, Ransomware, Spyware κ.α.) και τις διάφορες τεχνικές για να μην μολυνθούν οι συσκευές τους όπως Η/Υ, tablet και κινητό από αυτά.
Μέσα από διάφορες δραστηριότητες οι μαθητές θα μάθουν τα χαρακτηριστικά βασικών επιθέσεων όπως επιθέσεις κωδικού πρόσβασης, ηλεκτρονικό "ψάρεμα", υποκλοπή ταυτότητας, επίθεση άρνησης υπηρεσίας (DoS), κ.α. Τέλος, οι μαθητές θα γνωρίσουν τους διάφορους τρόπους με τους οποίους θα μπορούν να υπερασπίζονται τις ηλεκτρονικές τους συσκευές από τις διάφορες επιθέσεις στον κυβερνοχώρο.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Βράντζα Ελένη, ΠΕ84
Ώρες ανά εβδομάδα: 2

Περιγραφή:Στόχος αυτού του ομίλου είναι να μάθουν οι μαθητές τις βασικές έννοιες ασφάλειας, τις διάφορες απειλές που υπάρχουν στο διαδίκτυο και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προστατέψουν τις ηλεκτρονικές τους συσκευές και τα δεδομένα τους από τους χάκερς.
Στην εποχή της πληροφορίας και των συστημάτων, όπου οι διάφοροι οργανισμοί, επιχειρήσεις αλλά και τα κράτη λειτουργούν αποθηκεύοντας κρίσιμες πληροφορίες στα συστήματά τους, το επάγγελμα της ασφάλειας δικτύων και συστημάτων είναι απολύτως απαραίτητο και κρίσιμο. Στόχος επίσης αυτού του ομίλου είναι να ενημερωθούν οι μαθητές γι’ αυτή την κατεύθυνση η οποία είναι στην αιχμή της τεχνολογίας και προσφέρει σημαντικές επαγγελματικές προοπτικές.
Οι ψηφιακές απειλές βλάπτουν την ασφάλειά των χρηστών του κυβερνοχώρου και των προσωπικών τους συσκευών, καταστρέφοντας, διαγράφοντας και υποκλέπτοντας τα δεδομένα τους. Στόχος αυτού του ομίλου είναι οι μαθητές να αναγνωρίσουν την ανάγκη της προστασίας των προσωπικών πληροφοριών στο διαδίκτυο και να μάθουν τρόπους να προστατεύουν τα δεδομένα τους και κυρίως τα προσωπικά τους δεδομένα.
Σκοπός αυτού του ομίλου είναι οι μαθητές να καλλιεργήσουν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας και να μάθουν παίζοντας τι σημαίνουν κενά ασφάλειας σε ένα σύστημα. Θα λάβουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για τον εντοπισμό, την απόκριση και την αποφυγή απειλών στον κυβερνοχώρο. Θα γνωρίσουν τα διάφορα είδη κακόβουλων λογισμικών (ιούς, worms, trojan, Ransomware, Spyware κ.α.) και τις διάφορες τεχνικές για να μην μολυνθούν οι συσκευές τους όπως Η/Υ, tablet και κινητό από αυτά.
Μέσα από διάφορες δραστηριότητες οι μαθητές θα μάθουν τα χαρακτηριστικά βασικών επιθέσεων όπως επιθέσεις κωδικού πρόσβασης, ηλεκτρονικό "ψάρεμα", υποκλοπή ταυτότητας, επίθεση άρνησης υπηρεσίας (DoS), κ.α. Τέλος, οι μαθητές θα γνωρίσουν τους διάφορους τρόπους με τους οποίους θα μπορούν να υπερασπίζονται τις ηλεκτρονικές τους συσκευές από τις διάφορες επιθέσεις στον κυβερνοχώρο.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Βράντζα Ελένη, ΠΕ84
Ώρες ανά εβδομάδα: 2

Περιγραφή:Στόχος αυτού του ομίλου είναι να μάθουν οι μαθητές τις βασικές έννοιες ασφάλειας, τις διάφορες απειλές που υπάρχουν στο διαδίκτυο και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προστατέψουν τις ηλεκτρονικές τους συσκευές και τα δεδομένα τους από τους χάκερς.
Στην εποχή της πληροφορίας και των συστημάτων, όπου οι διάφοροι οργανισμοί, επιχειρήσεις αλλά και τα κράτη λειτουργούν αποθηκεύοντας κρίσιμες πληροφορίες στα συστήματά τους, το επάγγελμα της ασφάλειας δικτύων και συστημάτων είναι απολύτως απαραίτητο και κρίσιμο. Στόχος επίσης αυτού του ομίλου είναι να ενημερωθούν οι μαθητές γι’ αυτή την κατεύθυνση η οποία είναι στην αιχμή της τεχνολογίας και προσφέρει σημαντικές επαγγελματικές προοπτικές.
Οι ψηφιακές απειλές βλάπτουν την ασφάλειά των χρηστών του κυβερνοχώρου και των προσωπικών τους συσκευών, καταστρέφοντας, διαγράφοντας και υποκλέπτοντας τα δεδομένα τους. Στόχος αυτού του ομίλου είναι οι μαθητές να αναγνωρίσουν την ανάγκη της προστασίας των προσωπικών πληροφοριών στο διαδίκτυο και να μάθουν τρόπους να προστατεύουν τα δεδομένα τους και κυρίως τα προσωπικά τους δεδομένα.
Σκοπός αυτού του ομίλου είναι οι μαθητές να καλλιεργήσουν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας και να μάθουν παίζοντας τι σημαίνουν κενά ασφάλειας σε ένα σύστημα. Θα λάβουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για τον εντοπισμό, την απόκριση και την αποφυγή απειλών στον κυβερνοχώρο. Θα γνωρίσουν τα διάφορα είδη κακόβουλων λογισμικών (ιούς, worms, trojan, Ransomware, Spyware κ.α.) και τις διάφορες τεχνικές για να μην μολυνθούν οι συσκευές τους όπως Η/Υ, tablet και κινητό από αυτά.
Μέσα από διάφορες δραστηριότητες οι μαθητές θα μάθουν τα χαρακτηριστικά βασικών επιθέσεων όπως επιθέσεις κωδικού πρόσβασης, ηλεκτρονικό "ψάρεμα", υποκλοπή ταυτότητας, επίθεση άρνησης υπηρεσίας (DoS), κ.α. Τέλος, οι μαθητές θα γνωρίσουν τους διάφορους τρόπους με τους οποίους θα μπορούν να υπερασπίζονται τις ηλεκτρονικές τους συσκευές από τις διάφορες επιθέσεις στον κυβερνοχώρο.

"Γράφω, παίζω, τραγουδώ, εκφράζομαι, δημιουργώ : Εργαστήρι δημιουργικής γραφής και καλλιτεχνικής έκφρασης"
Γράφω, παίζω, τραγουδώ, εκφράζομαι, δημιουργώ: Εργαστήρι δημιουργικής γραφής, μουσικής και θεατρικής έκφρασης

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Σκαμπαρδώνη Αγορίτσα, ΠΕ02
Ώρες ανά εβδομάδα: 2

ΠεριγραφήΑξιοποιώντας την Τέχνη (Λογοτεχνία, Μουσική, Ζωγραφική, Θέατρο, Κινηματογράφο) και παίρνοντας ερεθίσματα από την επικαιρότητα και τον «κόσμο», οι μαθητές ευαισθητοποιούνται, εκφράζονται και δημιουργούν. Οι δραστηριότητές τους, στο πλαίσιο του ομίλου, περιλαμβάνουν: α) δημιουργική γραφή (σενάρια, κείμενα μικρής φόρμας, στίχους τραγουδιών, ποιήματα), β) ψηφιακές δημιουργίες ( κόμικ, animation, βίντεο, video clip, podcast, e-book, ψηφιακά παιχνίδια), γ) θεατρικά δρώμενα, δ) δημιουργία ενότητας τραγουδιών (στίχοι, μουσική, ερμηνεία) εμπνευσμένα από τον «κόσμο» γύρω τους με ήρωες εφήβους και φιλτραρισμένα από τον αυθορμητισμό, την ευαισθησία, την κριτική σκέψη και την αισιοδοξία της ηλικίας τους και ε) δράσεις, εργαστήρια και συναντήσεις με ανθρώπους της Τέχνης ( λογοτέχνες, μουσικούς, δραματουργούς) στ) συμμετοχή στο ερευνητικό πρόγραμμα του ΑΠΘ με τίτλο «Κόμβοι ψηφιακής αφήγσης». Προσδοκώμενα μαθησιακά και παιδαγωγικά αποτελέσματα του ομίλου είναι να καλλιεργηθεί η δημιουργική σκέψη και η φαντασία των μαθητών/τριών, να εξασκηθούν στη δημιουργική γραφή, να ενθαρρυνθούν στη θεατρική και μουσική έκφραση, να αποκτήσουν ενσυναίσθηση , να εκφράσουν σκέψεις και συναισθήματα, να αναδείξουν τα ταλέντα τους, να αποκτήσουν δεξιότητες στο χειρισμό των Μέσων και κυρίως να απολαύσουν το δημιουργικό ταξίδι στον κόσμο της φαντασίας, της έκφρασης και της δημιουργίας. Οι μαθητές θα παρουσιάσουν τα έργα τους (ζωντανά, μαγνητοσκοπημένα και ηχογραφημένα αντίστοιχα) σε σχολικές εκδηλώσεις, σε blog ή ιστοσελίδα, σε μαθητικούς διαγωνισμούς, ενώ θα συνεργαστούν με συμμαθητές τους από το εξωτερικό σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-twinning και θα συμμετάσχουν σε ερευνητικό πρόγραμμα του ΑΠΘ.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Σκαμπαρδώνη Αγορίτσα, ΠΕ02
Ώρες ανά εβδομάδα: 2

ΠεριγραφήΑξιοποιώντας την Τέχνη (Λογοτεχνία, Μουσική, Ζωγραφική, Θέατρο, Κινηματογράφο) και παίρνοντας ερεθίσματα από την επικαιρότητα και τον «κόσμο», οι μαθητές ευαισθητοποιούνται, εκφράζονται και δημιουργούν. Οι δραστηριότητές τους, στο πλαίσιο του ομίλου, περιλαμβάνουν: α) δημιουργική γραφή (σενάρια, κείμενα μικρής φόρμας, στίχους τραγουδιών, ποιήματα), β) ψηφιακές δημιουργίες ( κόμικ, animation, βίντεο, video clip, podcast, e-book, ψηφιακά παιχνίδια), γ) θεατρικά δρώμενα, δ) δημιουργία ενότητας τραγουδιών (στίχοι, μουσική, ερμηνεία) εμπνευσμένα από τον «κόσμο» γύρω τους με ήρωες εφήβους και φιλτραρισμένα από τον αυθορμητισμό, την ευαισθησία, την κριτική σκέψη και την αισιοδοξία της ηλικίας τους και ε) δράσεις, εργαστήρια και συναντήσεις με ανθρώπους της Τέχνης ( λογοτέχνες, μουσικούς, δραματουργούς) στ) συμμετοχή στο ερευνητικό πρόγραμμα του ΑΠΘ με τίτλο «Κόμβοι ψηφιακής αφήγσης». Προσδοκώμενα μαθησιακά και παιδαγωγικά αποτελέσματα του ομίλου είναι να καλλιεργηθεί η δημιουργική σκέψη και η φαντασία των μαθητών/τριών, να εξασκηθούν στη δημιουργική γραφή, να ενθαρρυνθούν στη θεατρική και μουσική έκφραση, να αποκτήσουν ενσυναίσθηση , να εκφράσουν σκέψεις και συναισθήματα, να αναδείξουν τα ταλέντα τους, να αποκτήσουν δεξιότητες στο χειρισμό των Μέσων και κυρίως να απολαύσουν το δημιουργικό ταξίδι στον κόσμο της φαντασίας, της έκφρασης και της δημιουργίας. Οι μαθητές θα παρουσιάσουν τα έργα τους (ζωντανά, μαγνητοσκοπημένα και ηχογραφημένα αντίστοιχα) σε σχολικές εκδηλώσεις, σε blog ή ιστοσελίδα, σε μαθητικούς διαγωνισμούς, ενώ θα συνεργαστούν με συμμαθητές τους από το εξωτερικό σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-twinning και θα συμμετάσχουν σε ερευνητικό πρόγραμμα του ΑΠΘ.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Σκαμπαρδώνη Αγορίτσα, ΠΕ02
Ώρες ανά εβδομάδα: 2

ΠεριγραφήΑξιοποιώντας την Τέχνη (Λογοτεχνία, Μουσική, Ζωγραφική, Θέατρο, Κινηματογράφο) και παίρνοντας ερεθίσματα από την επικαιρότητα και τον «κόσμο», οι μαθητές ευαισθητοποιούνται, εκφράζονται και δημιουργούν. Οι δραστηριότητές τους, στο πλαίσιο του ομίλου, περιλαμβάνουν: α) δημιουργική γραφή (σενάρια, κείμενα μικρής φόρμας, στίχους τραγουδιών, ποιήματα), β) ψηφιακές δημιουργίες ( κόμικ, animation, βίντεο, video clip, podcast, e-book, ψηφιακά παιχνίδια), γ) θεατρικά δρώμενα, δ) δημιουργία ενότητας τραγουδιών (στίχοι, μουσική, ερμηνεία) εμπνευσμένα από τον «κόσμο» γύρω τους με ήρωες εφήβους και φιλτραρισμένα από τον αυθορμητισμό, την ευαισθησία, την κριτική σκέψη και την αισιοδοξία της ηλικίας τους και ε) δράσεις, εργαστήρια και συναντήσεις με ανθρώπους της Τέχνης ( λογοτέχνες, μουσικούς, δραματουργούς) στ) συμμετοχή στο ερευνητικό πρόγραμμα του ΑΠΘ με τίτλο «Κόμβοι ψηφιακής αφήγσης». Προσδοκώμενα μαθησιακά και παιδαγωγικά αποτελέσματα του ομίλου είναι να καλλιεργηθεί η δημιουργική σκέψη και η φαντασία των μαθητών/τριών, να εξασκηθούν στη δημιουργική γραφή, να ενθαρρυνθούν στη θεατρική και μουσική έκφραση, να αποκτήσουν ενσυναίσθηση , να εκφράσουν σκέψεις και συναισθήματα, να αναδείξουν τα ταλέντα τους, να αποκτήσουν δεξιότητες στο χειρισμό των Μέσων και κυρίως να απολαύσουν το δημιουργικό ταξίδι στον κόσμο της φαντασίας, της έκφρασης και της δημιουργίας. Οι μαθητές θα παρουσιάσουν τα έργα τους (ζωντανά, μαγνητοσκοπημένα και ηχογραφημένα αντίστοιχα) σε σχολικές εκδηλώσεις, σε blog ή ιστοσελίδα, σε μαθητικούς διαγωνισμούς, ενώ θα συνεργαστούν με συμμαθητές τους από το εξωτερικό σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-twinning και θα συμμετάσχουν σε ερευνητικό πρόγραμμα του ΑΠΘ.

Αστρονομία και διαστημική εξερεύνηση
Αστρονομία και διαστημική εξερεύνηση

Ονοματεπώνυμο καθηγητή: Σπανιάς Αθανάσιος, ΠΕ04.01
Ώρες ανά εβδομάδα: 2

Περιγραφή:Τα άστρα είναι μόνο η αφορμή για ένα ταξίδι στη γνώση με όχημα τη Φυσική, τα Μαθηματικά την Τεχνολογία, ακόμα και τη Φιλοσοφία. Οι μαθητές θα έχουν τη ευκαιρία να γνωρίσουν το Ηλιακό μας σύστημα, τη θέση μας στο Σύμπαν, τους κυριότερους σχηματισμούς του και στοιχεία Κοσμολογίας.
Προσδοκώμενοι στόχοι του ομίλου:
• Να κατανοήσουν τη δομή του Ηλιακού μας συστήματος
• Να εξοικειωθούν με τα βασικά αστρονομικά μεγέθη.
• Να γνωρίσουν την ιστορία της αστρονομίας από την αρχαιότητα ως σήμερα.
• Να γνωρίσουν τους κυριότερους αστρικούς σχηματισμούς και δομές.
• Να γνωρίσουν τις κυριότερες διαστημικές αποστολές που έχουν γίνει, αυτές που είναι σε εξέλιξη άλλα και τις ήδη σχεδιασμένες μελλοντικές αποστολές.
• Να κατανοήσουν τους στόχους της διαστημικής εξερεύνησης και να σχεδιάσουν το δική τους αποστολή.
• Να κατανοήσουν τα βασικά σημεία για την δημιουργία και εξέλιξη του Σύμπαντος.
Δράσεις
• Ιστορία της αστρονομίας από τους αρχαίους στο σήμερα. Η εξέλιξη των ιδεών στην αστρονομία
• Γνωριμία με το Ηλιακό μας σύστημα. Ήλιος πλανήτες, δορυφόροι, ζώνη αστεροειδών, νάνοι πλανήτες, αστεροειδής και νέφος του Όρτ.
• Διαστάσεις στο πλανητικό μας σύστημα και σύγκριση με αστρονομικά μεγέθη.
• Διαστημικές αποστολές του χθες, του σήμερα και του αύριο.
• Μελέτη των εν εξελίξει διαστημικών αποστολών.
• Στοιχεία Κοσμογονίας

Ονοματεπώνυμο καθηγητή: Σπανιάς Αθανάσιος, ΠΕ04.01
Ώρες ανά εβδομάδα: 2

Περιγραφή:Τα άστρα είναι μόνο η αφορμή για ένα ταξίδι στη γνώση με όχημα τη Φυσική, τα Μαθηματικά την Τεχνολογία, ακόμα και τη Φιλοσοφία. Οι μαθητές θα έχουν τη ευκαιρία να γνωρίσουν το Ηλιακό μας σύστημα, τη θέση μας στο Σύμπαν, τους κυριότερους σχηματισμούς του και στοιχεία Κοσμολογίας.
Προσδοκώμενοι στόχοι του ομίλου:
• Να κατανοήσουν τη δομή του Ηλιακού μας συστήματος
• Να εξοικειωθούν με τα βασικά αστρονομικά μεγέθη.
• Να γνωρίσουν την ιστορία της αστρονομίας από την αρχαιότητα ως σήμερα.
• Να γνωρίσουν τους κυριότερους αστρικούς σχηματισμούς και δομές.
• Να γνωρίσουν τις κυριότερες διαστημικές αποστολές που έχουν γίνει, αυτές που είναι σε εξέλιξη άλλα και τις ήδη σχεδιασμένες μελλοντικές αποστολές.
• Να κατανοήσουν τους στόχους της διαστημικής εξερεύνησης και να σχεδιάσουν το δική τους αποστολή.
• Να κατανοήσουν τα βασικά σημεία για την δημιουργία και εξέλιξη του Σύμπαντος.
Δράσεις
• Ιστορία της αστρονομίας από τους αρχαίους στο σήμερα. Η εξέλιξη των ιδεών στην αστρονομία
• Γνωριμία με το Ηλιακό μας σύστημα. Ήλιος πλανήτες, δορυφόροι, ζώνη αστεροειδών, νάνοι πλανήτες, αστεροειδής και νέφος του Όρτ.
• Διαστάσεις στο πλανητικό μας σύστημα και σύγκριση με αστρονομικά μεγέθη.
• Διαστημικές αποστολές του χθες, του σήμερα και του αύριο.
• Μελέτη των εν εξελίξει διαστημικών αποστολών.
• Στοιχεία Κοσμογονίας

Ονοματεπώνυμο καθηγητή: Σπανιάς Αθανάσιος, ΠΕ04.01
Ώρες ανά εβδομάδα: 2

Περιγραφή:Τα άστρα είναι μόνο η αφορμή για ένα ταξίδι στη γνώση με όχημα τη Φυσική, τα Μαθηματικά την Τεχνολογία, ακόμα και τη Φιλοσοφία. Οι μαθητές θα έχουν τη ευκαιρία να γνωρίσουν το Ηλιακό μας σύστημα, τη θέση μας στο Σύμπαν, τους κυριότερους σχηματισμούς του και στοιχεία Κοσμολογίας.
Προσδοκώμενοι στόχοι του ομίλου:
• Να κατανοήσουν τη δομή του Ηλιακού μας συστήματος
• Να εξοικειωθούν με τα βασικά αστρονομικά μεγέθη.
• Να γνωρίσουν την ιστορία της αστρονομίας από την αρχαιότητα ως σήμερα.
• Να γνωρίσουν τους κυριότερους αστρικούς σχηματισμούς και δομές.
• Να γνωρίσουν τις κυριότερες διαστημικές αποστολές που έχουν γίνει, αυτές που είναι σε εξέλιξη άλλα και τις ήδη σχεδιασμένες μελλοντικές αποστολές.
• Να κατανοήσουν τους στόχους της διαστημικής εξερεύνησης και να σχεδιάσουν το δική τους αποστολή.
• Να κατανοήσουν τα βασικά σημεία για την δημιουργία και εξέλιξη του Σύμπαντος.
Δράσεις
• Ιστορία της αστρονομίας από τους αρχαίους στο σήμερα. Η εξέλιξη των ιδεών στην αστρονομία
• Γνωριμία με το Ηλιακό μας σύστημα. Ήλιος πλανήτες, δορυφόροι, ζώνη αστεροειδών, νάνοι πλανήτες, αστεροειδής και νέφος του Όρτ.
• Διαστάσεις στο πλανητικό μας σύστημα και σύγκριση με αστρονομικά μεγέθη.
• Διαστημικές αποστολές του χθες, του σήμερα και του αύριο.
• Μελέτη των εν εξελίξει διαστημικών αποστολών.
• Στοιχεία Κοσμογονίας

Όμιλος φωτογραφίας και επεξεργασίας ψηφιακού υλικού.
Όμιλος φωτογραφίας και επεξεργασίας ψηφιακού υλικού.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Μπρεκουλάκης Αναστάσιος (ΠΕ84, ΠΕ04.01)
Ώρες ανά εβδομάδα: 2

Περιγραφή: Στον φετινό όμιλο θα ασχοληθούμε με την διδασκαλία των βασικών γνώσεων της φωτογραφίας τόσο της ψηφιακής όσο και της αναλογικής. Θα μελετήσουμε τα είδη των φωτογραφικών μηχανών και θα κατανοήσουμε τα ειδικά χαρακτηριστικά τους. Θα αναπτύξουμε τρόπους και μεθόδους για την βέλτιστη λήψη μια φωτογραφίας, σε σχέση με το αντίστοιχο περιβάλλον. Επιπλέον θα μάθουμε προγράμματα για την ψηφιακή τους επεξεργασία, από την οποία οι φωτογραφίες που θα προκύψουν θα βραβευτούν οι καλύτερες. Τέλος θα δούμε το βίντεο ως αποτέλεσμα της φωτογραφίας. Ο όμιλος θα γίνεται 2 διδακτικές ώρες την εβδομάδα στον χώρο της αίθουσας τεχνολογίας και απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες της Α’, Β’ και Γ’ γυμνασίου.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Μπρεκουλάκης Αναστάσιος (ΠΕ84, ΠΕ04.01)
Ώρες ανά εβδομάδα: 2

Περιγραφή: Στον φετινό όμιλο θα ασχοληθούμε με την διδασκαλία των βασικών γνώσεων της φωτογραφίας τόσο της ψηφιακής όσο και της αναλογικής. Θα μελετήσουμε τα είδη των φωτογραφικών μηχανών και θα κατανοήσουμε τα ειδικά χαρακτηριστικά τους. Θα αναπτύξουμε τρόπους και μεθόδους για την βέλτιστη λήψη μια φωτογραφίας, σε σχέση με το αντίστοιχο περιβάλλον. Επιπλέον θα μάθουμε προγράμματα για την ψηφιακή τους επεξεργασία, από την οποία οι φωτογραφίες που θα προκύψουν θα βραβευτούν οι καλύτερες. Τέλος θα δούμε το βίντεο ως αποτέλεσμα της φωτογραφίας. Ο όμιλος θα γίνεται 2 διδακτικές ώρες την εβδομάδα στον χώρο της αίθουσας τεχνολογίας και απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες της Α’, Β’ και Γ’ γυμνασίου.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Μπρεκουλάκης Αναστάσιος (ΠΕ84, ΠΕ04.01)
Ώρες ανά εβδομάδα: 2
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται ο όμιλος: Α, Β, Γ Γυμνασίου
Περιγραφή: Στον φετινό όμιλο θα ασχοληθούμε με την διδασκαλία των βασικών γνώσεων της φωτογραφίας τόσο της ψηφιακής όσο και της αναλογικής. Θα μελετήσουμε τα είδη των φωτογραφικών μηχανών και θα κατανοήσουμε τα ειδικά χαρακτηριστικά τους. Θα αναπτύξουμε τρόπους και μεθόδους για την βέλτιστη λήψη μια φωτογραφίας, σε σχέση με το αντίστοιχο περιβάλλον. Επιπλέον θα μάθουμε προγράμματα για την ψηφιακή τους επεξεργασία, από την οποία οι φωτογραφίες που θα προκύψουν θα βραβευτούν οι καλύτερες. Τέλος θα δούμε το βίντεο ως αποτέλεσμα της φωτογραφίας. Ο όμιλος θα γίνεται 2 διδακτικές ώρες την εβδομάδα στον χώρο της αίθουσας τεχνολογίας και απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες της Α’, Β’ και Γ’ γυμνασίου.

previous arrow
next arrow

Όμιλοι που λειτούργησαν κατά το σχολικό έτος 2021-22

ger1

Φιλολογικό Εργαστήρι

Εκπαιδευτικός:

ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ – ΠΕ02

ΤΑΞΕΙΣ: Α, Β, Γ

Ώρες ανά εβδομάδα: 2

kal2

Προγραμματισμός Φορητών Συσκευών με App inventor

Εκπαιδευτικός:

ΚΑΛΛΙΑΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΤΑΞΕΙΣ: Α, Β, Γ

Ώρες ανά εβδομάδα: 2

Rebuild the future: the rap project...robotics, animation, programming

Εκπαιδευτικός:

ΜΕΓΑΡΧΙΩΤΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

ΤΑΞΕΙΣ: Α, Β, Γ

Ώρες ανά εβδομάδα: 2

"Ομιλείτε Γερμανικά;" Ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων στη γερμανική γλώσσα - σύνδεση με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας

Εκπαιδευτικός:

ΚΟΡΚΑΚΑΚΗ ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΠΕ07

ΤΑΞΕΙΣ: Α, Β, Γ

Ώρες ανά εβδομάδα: 2

brek1

Κρυπτογραφία και κωδικοποίηση από την αρχαιότητα μέχρι το μέλλον

Εκπαιδευτικός:

ΜΠΡΕΚΟΥΛΑΚΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ

ΤΑΞΕΙΣ: Α, Β, Γ

Ώρες ανά εβδομάδα: 2

ska1

Γίνε ο “δημιουργός” του κόσμου σου. Εργαστήριο Δημιουργικής Σκέψης, Γραφής και Έκφρασης

Εκπαιδευτικός:

ΣΚΑΜΠΑΡΔΩΝΗ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΠΕ02

ΤΑΞΕΙΣ: Α, Β, Γ

Ώρες ανά εβδομάδα: 2

Kar1

Χτίζω γέφυρες επικοινωνίας και διαλόγου: Μαθητές σε ρόλο διαμεσολαβητή για ένα ειρηνικό και ασφαλές σχολείο

Εκπαιδευτικός:

ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΕ02

ΤΑΞΕΙΣ: Α, Β, Γ

Ώρες ανά εβδομάδα: 2

span1

Μαθαίνοντας Επιστήμη μέσα από το Θέατρο

Εκπαιδευτικός:

ΣΠΑΝΙΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΕ04

ΤΑΞΕΙΣ: Α, Β, Γ

Ώρες ανά εβδομάδα: 2